Film, duscha och frisören...

Sitter och kollar på Harry Potter och hemligheternas kammare tillsammans med lillasyster just nu. Ska hoppa in i duschen snart tänkte jag.

Ringde min frisör innan. Hon tyckte att jag skulle komma in och visa håret för både henne och den andra som jobbar där. Lika bra att göra det så de kan rekommendera en färg till mig. Hon frågade vilket nr jag hade tagit på färgen sist och jag tog en nr 5 på färgskalan...

Får se vad de rekommenderar för färg. Hon sa något om en färg med lite mer rött i. Men jag vill helst inte bli rödhårig. Men det blir nog bra, frisörer brukar veta vad som ska göras. Har kollat upp på lite olika sidor. Kollade bla på garniers hemsida och schwarzkopfs hemsida. Hittade lite olika färger så ska fråga om själv numret på vilken färg man ska köpa...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Vill gärna ha håret tvättat och så när jag ska bort till frisören sen. Svarar på era kommentarer när jag har duschat. Ska äta innan frisören med, får se vad mamma lagar för mat idag...
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Kim

Kommentar postad den

ja den var super !:) din då?:)

mellenofsweden

Kommentar postad den

Inte för att du kan bli snyggare än vad du är ;) Men hårfärgen kan ju ge ett extra plus .. kram

Lina

Kommentar postad den

Vad fin blogg du har! JAg hade aldrig vågat färga mitt hår om jag hade så blont och fint hår som du! Hoppas det blev bra:) kram

Kommentera här