Sen uppdatering...

Åkte med mamma och handlade imorse så därför det inte blev någon uppdatering då. Sitter och äter lunch just nu. Köpte en viktväktar pizza med ett pointsväde på 5,5 p. Jättegott faktiskt..

Ska ut i solen efter att jag har ätit klart. Lite färg vill man ju faktiskt få eller hur? Det har blivit en dålig uppdatering nu på förmiddagen men ska försöka att uppdatera bättre efter att jag har solat.

Mr X ska antagligen komma hit idag med. Han slutar jobba klockan fyra i eftermiddag och jag tror att han skulle ta bussen direkt hit från jobb. Ska ta och smsa honom sen innan jag går ut och solar.

Gissa vem som ska jobba helgen fast det inte är min helg? Jo jag. Smsade chefen innan för att dubbelkolla så det stämde att jag inte skulle jobba men nu helt plötsligt sa han att jag skulle jobba. Att han hade smsat tiderna för någon vecka sen och det kan jag ju tala om för både er och honom att det har han inte. Jag har inte fått ett enda sms som handlar om jobb....
Det blir ju pengar men blir så irriterad på att han inte kunde sagt något till mig innan...

Nu ska jag äta klart min pizza och sen gå ut i solen. Uppdaterar kanske lite medans jag ligger ute sen. Ska svara på kommentarer nu med tänkte jag. Har ju fått en del att svara på.. Kolla gärna in min nya underblogg, tipsar om gratissidor..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Cajsa

Kommentar postad den

jo då det är det väl. brasa i kväll? :)

Rebecca

Kommentar postad den

sv: jadå, det är bara bra med mig med =D

blir det någon brasa för dig ikv ?

kram :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Kommentar postad den

sv; tack desamma! :D

Rebecca

Kommentar postad den

sv: jaha.

Det visste inte jag ;p

Cajsa

Kommentar postad den

ahh, du bor där du! :) ja, jag hörde det.. :(

ericaperzzon

Kommentar postad den

Jobbigt att han inte hört av sig i tid men hoppas jobbet går bra:)



Svar: Det skulle bli varmar ei helgen här med så jag hoppas på det!:)



/E

Gynning

Kommentar postad den

Trevlig Valborg!!

N . Thalin

Kommentar postad den

Gå in på min blogg och anmäl dig till min veckans blogg tävling ;)



Kramar =)

Sara

Kommentar postad den

Jag har tävling! ;D var med du också!

michaela

Kommentar postad den

ja :) man blir så glad!!:)

emma

Kommentar postad den

sv: du med söta du! :) jag ska läsa din blogg idag, hann inte igår :(

Kommentera här