Nu är jag trött..

Och jag ska minsann gå och lägga mig. Efter tre roliga men intensiva dagar på stan i värmen blir man slut i kroppen. Imorgon ska jag minsann bara ha en hemmadag.

Kollade upp vädret för morgondagen och det ska bli strålande sol och nästan 25° varmt. Gissa vem som kommer ligga utomhus och steka i solen under dagen imorgon? JO JAG!

Självklart blir det solskyddsfaktor på så man inte bränner sig. Ansiktet är jag extra försiktig med så jag alltid bränner mig där, framförallt på näsan. Jag vill ju faktiskt inte se ut som Rudolf med röda mulen. Blir lite pinsamt då.

Sätter punkt nu för mitt korta nattinlägg. Skulle egentligen kommit i säng tidigare men man vet ju hur det blir med det. Blir aldrig som man tänkt sig. Nu ska datorn och jag tar våran skönhetssömn så hörs vi imorgon (läs idag) igen.
Sov så gott allihopa, hoppas ni sover gott inatt. Det kommer jag minsann att göra...
/ Sofia Werlin

Kommentarer

millie

Kommentar postad den

fan vad härligt med 25 grader , redan nu lixom! :)



undra hur varmt de blir till sommaren

Rebecca

Kommentar postad den

Godmorgon!

allt bra? =)

kram :)

Anonym

Kommentar postad den

skönt känns som sommaren är här nu!!!!!!!!!!!!

emma

Kommentar postad den

Sofia! Vad ska du göra ikväll, valborg?

Marcus Å

Kommentar postad den

Du får ta det lite lugnt med solen! :) Allt bra med dig?

Sofie

Kommentar postad den

sv: hihi, tack :)

Cajsa

Kommentar postad den

Godmorgon sötaste! :) allt bra denna soliga torsdagmorgon? :)

J

Kommentar postad den

Vad härligt, synd att man är sjuk! =/

linda

Kommentar postad den

nej, ska säga dig de , de va de äckligaste igår asså

Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Kommentar postad den

Ska ut en sväng i solen också sen med en kompis, gå en promenad på stranden väntar (:

Världens Vackraste Flodhäst

Kommentar postad den

hehe jag med, dock får jag inte samma färg på benen som på resten så jag ser nog rätt konstig ut..

kramar<3<3

D.Dede

Kommentar postad den

Tackar gumz! =D fin sida hade du med! =D skulle också vilja ha lite som du har det med designen, fixat den själv?



Kärlek

/ - D.Dede

ericaperzzon

Kommentar postad den

Här kommer det inte bli så varmt:( Men imorgon skulle det bli varamare här och då ska jag sola!:)



Svar: Haha ja men det är så svårt. Vipps så är klockan närmare 12 på natten igen!:P

Tack:)



/E

Cornelia

Kommentar postad den

händer ikväll då ? :)

kram.

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Kommentar postad den

sv; Okej :D

nej, jag har inte heller några planer. Det ända jag vet att jag ska ner till Mellbystrand och vara där över helgen :)

alexandra

Kommentar postad den

Kjempe deilig bilde

Emilia♥

Kommentar postad den

sån skön sommarbild! :)



har du lust att rösta på mig hos http://fridasjoblom.blogg.se/ på veckans blogg, jag är nr 10. Skulle vart super gulligt av dig :)

Menna

Kommentar postad den

skit fin blogg!

http://Mennaah.blogg.se

Kommentera här