Gokväll på er...

Har inte blivit så mycket bloggande idag. Har varit iväg hela dagen känns det som. Var både på Väla och IKEA innan idag med mamma och lillasyster. Skrev ju i mitt andra inlägg att jag inte hade tänkt shoppa så mycket men det blev ändå en del. Fick hem en mössa, ett par vantar och ett mysställ från H&M. Ni får se bild imorgon på allt, laddar just nu mina batterier till kameran. Ska ner till Löddeköpinge och Center Syd imorgon med Sandra.

Och ni vet det där jag har hållt lite hemligt!! Det är såhär att jag och My hade i både tvåan och trean på gymnasiet ett UF-företag. Man ska då skapa sitt eget företag med en egen idé. Jag och My valde att skapa personliga smycken till varje person. Och nu när vi tog studenten så delade vi upp de smycken som vi hade gjort inför mässor osv. Så nu har jag en hel del smycken kvar och därför tänker jag hålla en liten TÄVLING... Vore inte det lite skoj? Tänkte lotta ut ett armband till en lycklig vinnare.

Tävligen kommer att komma upp under dagen imorgon så ni får vara med under dagen och kolla här så ni inte missa min lilla tävling.
Låter inte det som en skoj idé?

Nej nu ska jag fortsätta med mina små blommor i illustrator, lägger kanske upp en bild på hur det blev senare om jag nu hinner klart med det innan jag ska se på tv. Ska lägga mig lite tidigare idag med, upp tidigt imorgon!!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Sarah

Kommentar postad den

tOppen :D

jannica

Kommentar postad den

Han en bra kväll sötnos , allt bra?

J O N N A

Kommentar postad den

SKoj med en tävling :D:D



Hihi ja det var riktigt gott med nötter :P men b&j är inga fel det heller ;)



Na, dagen idag har väl inte varit den bästa kanske.. Har du haft en bra dag? :) kramar

MALIN

Kommentar postad den

jo da det går upp och ner :) men nu är det bättre. gör du ikväll sötnos ?? puss

MALIN

Kommentar postad den

jag kollar på sjukhuset :) så intressant hihi. pöss

Kommentera här