Bedtime... eller ja snart..

Ska snart krypa ner under täcket och kolla på Fringe tänkte jag. Var spännande förra veckan så måste se avsnittet som är idag med. För i helgen kommer jag missa reprisen...

Är sugen på att gå ut i helgen med men det kommer inte fungera om man ska jobba hela helgen till stängning alla dagar. Så jag får vänta tills nästa vecka då det antagligen blir bowling på lördagen. Har tävlat om biljetter till den nya Sawfilmen med som har premiär den 7 november, kan vara skoj om man vinner, men vem ska man då ta med sig? Kommer ju få två biobiljetter dit om jag nu vinner!! Vem känner sig sugen? ;) Attans att man inte har en pojkvän som man kan sitta och klämma sönder handen på under filmen!!

Jobb imorgonbitti igen då, 07:30-13:00. Skönt så jag hinner göra en massa under dagen sen. Chefen hade gjort fel på min septemberlön med, så egentligen skulle jag fått så mycket mer pengar än vad jag fick ut. Och jag som har snålat, kunde ha köpt klänningen inne på Gina då ändå!! Blir sur på sånt faktiskt.

Well så är det med det och chefen vill att jag ska jobba på måndag med mellan 14-20. Snälla ge mig lite ledigt? Var bara ledig nu i måndags och sen har det bara varit jobb i mitt huvud. Jag orkar inte tre dagars stängning. Men får kolla min kalender innan med, ska ju till körskolan med nästa vecka.. men jag nu har jag beslutsångest. Behöver pengarna om jag nu ska åka till Vietnamn i sommar med My och Sandra.. jag får se hur det blir med måndag.

( lite ego får man vara )
Det fick bli mitt avslut i detta inlägget. Uppdaterar under dagen imorgon på jobb med lite mmsinlägg. För jag kommer inte orka starta datorn imorgonbitti kvart i sex!! Sov så gott mina hjärtan! Ni är bäst!!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Uffe

Kommentar postad den

ja du kan ju rätt mkt om smycken så ja kanske får lyda ditt råd ;D får ju se imorrn när man har köpt ;) jasså dom ska göra ännu en Saw...ska du nt dra och se nya Bondfilmen istället? lätt mycket fetare haha :D gonaaatt <33

Elena

Kommentar postad den

Åh. Hoppas du får lite ledigt snart. (:

Linus

Kommentar postad den

Tycker det låter som ett ypperligt tillfälle att äntligen få träffa dig om du nu vinner biobiljetterna dvs. Och min hand är totalt till ditt förfogande i såna fall , det vet du. ;)



Efter en lång kväll med jobb fram tills nu så ska jag tvätta håret och sen blir det sängen direkt efter det som gäller! Ska bli sååå skönt att få krypa ner under ett varmt o mysigt täcke :)



Hoppas du sover gott och att morgondagen blir kanonbra! Gonatt Darling, Puss puss :>

K

Kommentar postad den

Man måste jobba för att få pengar och ju mer man jobbar desto mer får man ju :P Så ja tycker du snällt ska jobba på måndag ;)

J O N N A

Kommentar postad den

Ja verkligen :D

VAd tråkigt :( Men du får se det positivt, det är jobb o du tjänar pådet :)

Mindy

Kommentar postad den

Godmorogn..Ha en skön fredag..

hihi =)

Kommentar postad den

schyyst

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

Kommentar postad den

inte kul!

Hanna

Kommentar postad den

Veckans blogg är igåg på min blogg. Vinnare utses på söndag. Kram H

alec

Kommentar postad den

god morgon gumman.. hur är det?

Fia&emelie

Kommentar postad den

bara bra med mig=) vad händer ikväll ?

Johanna

Kommentar postad den

GRATTIS!

Du vann LouisVital-tävlingen i min blogg. Ge mig din mail så jag kan få adressen och dylikt!

KRAM Johanna.

Kommentera här