Söndagskväll..

Har inte uppdaterat något idag då jag har jobbat mellan 14-19 och sen hade jag ingen ork till att uppdatera imorse när jag vaknade.

Jobbet idag gick jättesnabbt. Mycket folk som var och handlade och många som tog ut pengar till julmarknaden inne i stan. Träffade en del man känner som tyckte att det var skoj att se mig igen då jag bara jobbar var tredje helg nu.
På min middagsrast satte jag mig och läste en skvallertidning och åt en risifrutti guld. Såg att där var två lådor med glas i, nyfiken som jag är tog jag självklart upp och kollade på ett glas. Såg att där stod chefens namn på ett utav glas. Kollade på resten utav glasen med och alla som jobbar där har fått ett glas med sitt namn på förutom jag och mamma.
Jag blev faktiskt sur på det, dålig stil att de inte har gjort glas till oss två och jag är fortfarande irriterad över att jag inte har fått någon studentpresent!!!
Just nu vill jag bara få ett utav de nya jobben jag har sökt, komma bort från de där stället...

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kolla lite på tv och så bara. Läsa de bloggar som jag inte hann med imorse. Imorgon blir det kanske Danmark och Helsingör tillsammans med mamma och lillasyster för att gå på deras julskyltning. Hoppas på att vädret är mysigt och att det inte regnar en massa.
Vad ska ni hitta på ikväll och imorgon?
/ Sofia Werlin

Kommentarer

evelina

Kommentar postad den

sv: tack :)

vad jobbar du med ?

B L O N D I N A

Kommentar postad den

sv: hehe okej :)

evelina

Kommentar postad den

sv: okej, är det kul ? för jag skulle behöva typ något extrajobb efter skolan och på helger och så :P

Cecilia - Make a wish!

Kommentar postad den

Gillar din header!

Hoppas att du har haft en bra dag :)

Cecilia - Make a wish!

Kommentar postad den

Sitter på jobbet..så det kunde vart bättre men det blir glögg och pepparkaker i natt när jag komme rem :D

Kram

Cecilia - Make a wish!

Kommentar postad den

Sitter i receptionen på ett hotell... =bloggen hela dagen haha

Jobbar du?

Louise

Kommentar postad den

ah okej! Har det gått bra?

Jag har bara packat & tittat på tv idag. :)



Händer i veckan då gumman?



Puss!

evelina

Kommentar postad den

sv: jasså okej.

vad har du sökt för nytt jobb ? :)

K

Kommentar postad den

Gillar den snygga bilden ;)

Ja känner igen den ;)

Melina

Kommentar postad den

godmorgon:)

Lena

Kommentar postad den

Så fin blogg du har :)



Vad dålig stil att inte göra lika till alla anställda. Kan ju knappast inte rört sig om så mycket pengar att sätta ett namn på ett glas! Knepigt?!



Ha en toppen dag!

Beccsbox

Kommentar postad den

Vad jobbar du med? :)



svar: Nä precis! Alla köper ju klänningarna därifrån. Skit trist!

Kommentera här