Hemma igen...

Hemma från stan nu och skönt är det. Vädret är inget skoj alls idag. Fick vänta 10 minter extra på bussen då den var försenad så jag vet helt blöt av allt regn. Skönt att komma in i värmen igen iaf. Och vinnaren i min designtävling blev: MALIN. Grattis till dig, du får snart ett mail från mig och en kommentar i bloggen :)

Gårdagen var superbra. Först var det erotikparty hemma hos Linda. Tjejen som höll i det var jätteduktig. Vi frågade henne hur länge hon hade hållt på att jobba med det och partyt hon höll i igår var hennes tredje, men det märkte man minsann inte.
Blev lite köp för mig, sextärningar och massageolja. Kan vara roligt med tärningarna faktiskt. Massageoljan blir varm när man masserar in den och vet ni vad? Man kunde till och med smaka på dom. Tog massageoljan som luktade äpple/melon.

Efter att hon hade åkt hem blev det lite förfest och så. Gick mot bussen/tåget vid tiotiden och vi var inne i stan runt kvart i elvatiden. Gick direkt till Steakhouse, som är stammisstället. Hade jätteskoj där, dansade och sjöng som man brukar göra när man är lite halv lullig. Skulle träffa Christoffer med var det tänkt men vi missade tydligen varandra på Steakhouse.

Nu sitter jag här hemma och ska snart hyra den nya Mumienfilmen tänkte jag, har velat se den nu ett tag så ska se den nu tänkte jag om jag nu inte råkar hitta en annan film som är mycket bättre, t.ex Sex and the City.
Vad ska ni hitta på idag då?
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Lovisa

Kommentar postad den

Ja, det är ingen höjdare men jag är på bättringsvägen nu! :)



Vad har du gjort hittills idag?

Emelie

Kommentar postad den

Hehe okej, nejd et e kalrt det kan inte jag heller skriva :P

smet

Kommentar postad den

Låter som du hade en kul kväll! :)

Melina

Kommentar postad den

ha en rba kväll :)

Lovisa

Kommentar postad den

Okej, men det är ju skönt det också att ha lata dagar då man inte gör så mycket, bara är.. :)

Qaroline

Kommentar postad den

Hej Sofia, jag fixar allting så fort jag kommer tillbaka från New Jersey på måndag. Hoppas det är okej? Fixar även pengar för frakten då! Varma kramar

celia

Kommentar postad den

det var längesen sofia :)<3

Lovisa

Kommentar postad den

Ja o ja!



Vad bjuder söndagen på för dig? :)

ida

Kommentar postad den

dem är kärlek! fick seriöst hjärtklappning när jag såg dem :O!

Dress Like a Princess

Kommentar postad den

Godmorgon/förmiddag gumman :)

Uffe

Kommentar postad den

hahaha lyckat att tappa sin klocka? :P nej men de låter ju iaf som ni hade kul, det e det viktigaste lr hur ;D förresten, ursäkta min orutinerade fråga...men vad är sextärningar? haha :P



kisseeess <33

ida

Kommentar postad den

dem är skit sköna oxå så det gör ju inte saken sämre =) KRAM!

Lovisa

Kommentar postad den

Okej, det låter som en bra arbetsdag, kort och härlig? :) Har jag rätt?



Jag ska sjunga i kyrkan ikväll annars ska jag bara ta de lugnt. :)

Emelie

Kommentar postad den

Ha en trevlig 1:a Advent :)

Uffe

Kommentar postad den

ahaaaa ;D haha jo klart det vet man ju, var lite trög haha ;D såna kan man ha rätt så kul med hehe =)

Josiee

Kommentar postad den

erotikparty? va skoj:D

Emelie

Kommentar postad den

Vad ska du göra idag?

Linda med familj <3

Kommentar postad den

ja det hoppas jag med. trivsx inte alls där vi bor nu. Men sen så är det skillnad på lägenhet och hus.

k)

Kommentar postad den

gjort idag? <3

Lovisa

Kommentar postad den

Gick jobbet fort? :) Nu har du ju i alla fall slutat! :) Hoppas dagen var okej! :)

Elena

Kommentar postad den

Det lät som en rolig kväll. (:

Louise

Kommentar postad den

Det lät ju riktigt roligt det!

Får ta och gå på något sådant i framtiden.



Händer idag då?

Puss!

evelina

Kommentar postad den

sv: :)

Haft en bra helg ?

Stephanie

Kommentar postad den

Det är bara fint här.. fast är lite förkyld :( o det är så irriterande, haha! är allt bra med dig? :)

ida

Kommentar postad den

Vad kul det låter värsta jul stämning!<3

evelina

Kommentar postad den

sv: vad bra :)

Jo den har varit kanon

Kommentera här