Fredag...

Jag orkade faktiskt inte skriva något mer igårkväll. Vissa dagar orkar jag inte blogga lika mycket som jag brukar. Men iaf, mormor och hennes nya man kom hit igårkväll för pappa skulle hjälpa dom att sätta på nya däck. Fikade tillsammans med dom efteråt.

Somnade jättetidigt igår eller ja vid halv elva men det var tidigt för mig då jag alltid somnar runt ett annars. Gick upp nu vid niotiden för jag ska med mamma och handla så ska bara byta om och sen ska vi köra iväg. Måste slänga in mina vita jeans i tvätten sen så det är rena tills ikväll då det blir erotikparty och utgång.

Sandra och jag ska sova i lägenheten efteråt, så får köpa med mig lite frukost tills imorgon med. För jag tror inte att där är något smör då farmor och farfar inte är i den så ofta. Har fortfarande ett litet klädproblem då jag inte vet vad jag ska ha för tröja. Hittade inte den jag ville ute på Gina Tricot så nu sitter jag tröjlös. Får rota fram något i min garderob sen när jag kommer hem.
Något tips från er vad man kan ha till vita jeans och svarta pumps ikväll?

Men nu ska jag byta om annars bli mamma galen om jag inte är klar tills vi ska köra. Tur att man bara ska ha leggings, tjocka knästrumpor och en lång tröja på sig nu under förmiddagen. Går snabbt att byta om till det.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Melina

Kommentar postad den

ursöt bild.

Bea*

Kommentar postad den

sv: Härligt att höra. Jo tack med mig är det bara fint :] skall du göra i helgen då?

kram

Bea*

Kommentar postad den

sv: låter roligt! jag skall vara med pojkvännen :)

Bea*

Kommentar postad den

sv: det blir lugnt bara , kolla film å så :)

kram

Sara

Kommentar postad den

Ha en rolig kväll! :)

k)

Kommentar postad den

vad har du gjort idag? :)

k)

Kommentar postad den

å, mysigt! Jag ska snart åka till borås ;) till mina kusiner!

caroline

Kommentar postad den

jag har samma problem, fast jag är är byxlös istället ;P

jannica

Kommentar postad den

Hoppas du får en fin fredag:)

Emelie

Kommentar postad den

Jo men visst :)

Emelie

Kommentar postad den

Ikväll ska jag bara ta det lungt, själv då? :)

Kim Von J

Kommentar postad den

tack :) bättre än innan :P? puss

Kim Von J

Kommentar postad den

Så bra :)

Carita

Kommentar postad den

En svart skjorta kanske? :* brukar bli fint, hihi (:

Uffe

Kommentar postad den

klädtips: om det e erotikparty ska man ju inte ha nån tröja på sig alls hehe ;D



(förlåt men kunde nt låta bli ;P)

kisseeess <33

Louise

Kommentar postad den

ah okej!

Den var ju jätte söt!



haha erotikparty, låter spännande! :D



Puss!

Emelie

Kommentar postad den

Okej till något speciellt? :)

Lovisa

Kommentar postad den

Nej, tyvärr är jag fortfarande sjuk.. Halsen vill inte ge sig, men nu har jag i alla fall penicillin som jag äter så jag blir väl bättre snart hoppas jag! :)

caroline

Kommentar postad den

jaa...samma visa varje gång :P



löste sig ditt problem med tröja? Det gjorde iaf mitt...slapp gå ut byxlös ;D

Melina

Kommentar postad den

Ha en toppenkväll :)

Hanna

Kommentar postad den

Inge bra att sitta tröjlös heller ;)

Olivia

Kommentar postad den

Fin blogg!

Önskar min var lika fin

Felicia

Kommentar postad den

Sv: Ja den blev faktiskt bra! ;D

Elena

Kommentar postad den

Hoppas du får en bra dag och kväll. (:

Kommentera här