Måndagkväll

Hej alla sötnosar!

Kom hem från jobb för ett tag sen. Har ätit lite och så. Men när jag sjukt seg och trött. Jobbar imorgon med, har morgonpasset så börjar halv åtta och jobbar till ett. Sen ska jag direkt in till körskolan, har körlektion och sen ska jag träffa My och Sandra i stan. My är äntligen hemma igen från Vietnam :)

Jobb idag har varit segt och jobbigt. Knappt något folk. Har fått ont i ryggen med vilket inte är så skönt med tanke på att jag ska jobba de kommande dagarna med. Men det ordnar säkert till sig.

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på tv. Sen är det tid för att lägga sig, börjar halv åtta imorgon ju!

Pusspuss mina hjärtegull.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Majken

Kommentar postad den

handbollslaget åker ner och spelar cup :) men vi skall inte satsa så mycket på handbollen den här gången har tränarn bestämt utan bara sola, shoppa, bada, lira lite på skojj och gå ut och testa danmarks nattliv på kvällen! :)

tack så mycket hjärtat! blir lite mycket nu med både speedway och annat men det går över det också.

<3

Majken

Kommentar postad den

vad hände med bilderna på rummet förresten?!

Majken

Kommentar postad den

ja herregud det här med arbete är inte lätta saker! när skall man ha tid och ork att pyssla om bloggen liksom? haha, bloggskadad som jag nog är tänker jag lite så.

Hoppas på bilder snart då :)

Och det lärnog bli massa bilder, text och annat från Danmarksresan när jag kommer hem :) <3

Lovisa

Kommentar postad den

Åh, tack så mycket! :)

Kommentera här