Måndag igen!

Hej alla sötnosar!

Helgen har varit jättebra och jätterolig. Var ju ledig hela helgen så då hade man tid att göra en massa annat.

På lördagen var jag, mamma och lillasyster ute på IKEA och Väla där jag mötte upp Steffie utanför IKEA. Skulle in och ha en matta till rummet och lite ljus. Efter det lämnade vi sakerna i bilen och gick in på Väla. Mamma var inne på systemet och köpte vin innan dom stängde, blev diamantvin. Vill egentligen vara 20 nu så jag själv kan gå in och handla på systemet. Efter att hon hade varit därinne och köpt det gick jag och Steffie och kollade på jeans till henne som hon skulle köpa.

Efteråt gick vi ner mot Tasty House och Gina Tricot. Men ja inne på Gina hittade jag inget. Så vi gick ner till Cubus där jag hittade en liten ljusgul klänning, köpte den och använde den på kvällen sen när jag och Steffie var ut. Var ju på förfest hemma hos Sebbe, så vi tog tåget in till stan vid halv tiotiden men vi fick sitta och vänta i ca trettio minuter innan bussen hem till honom skulle gå. Hemma hos Sebbe var det faktiskt trevligt, massa prat och så. Tog bussen tillbaka till stan runt kvart över tolv. Gick ner till Steakhouse och tog några shot med Stoffe, inte så bra för min mage! Fick jätteont och fick knappt någon luft, sen var det inte särskilt lönt att vi gick in på Tivoli eftersom vi bara hade kunnat vara därinne i en timme.


Söndagen spenderade jag hemma. Fixade och trixade på rummet. Satt lite vid datorn och så bara, orkade inte göra något speciellt, ville ta det lugnt eftersom jag ska jobba idag mellan 13-20. Sega tider men får hoppas på att dagen går relativt snabbt. Annars ikväll vet jag inte vad som händer, ska ju jobba imorgon med. Men då har jag morgonpasset.

Uppdaterar ikväll.
Pusspuss mina hjärtegull.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

uff3

Kommentar postad den

(svar) haha nä de kan jag inte, har en överfattig jävla samsung :( men ska byta upp mig till en sony ericsson snart! jodå allt e super med mig också ;) pussåkraam <3

Kommentera här