Lördagkväll.

Hej alla sötnosar.

Kom hem från Väla och IKEA för bara ett litet tag sen. Fick köpt en ny matta, ljus och ljushållare och en lampa. Rummet börjar faktiskt ta sig nu. Har fått lampan och mattan på plats. Har ävven hunnit spika upp några tavlor men har så många så vet inte var jag ska ha alla.

Inne på Väla hittade jag en klänning inne på Cubus faktiskt. En ljusgul liten sak, jättefin. Ska ha den på mig ikväll om det blir utgång, får hoppas på att det blir det.

Ja då får man väl fixa sig, ska hem till Steffie sen på förfest hos Sebbe.

Ha en superbra kväll.
Pusspuss mina hjärtegull.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

LIFE BY Marielle

Kommentar postad den

(svar) tack så mycket, kramis :)



Trevlans!

uffee

Kommentar postad den

haha min mobil e så low-tech att jag inte kan göra det :( men kul att höra att du e beroende av min blogg, uppskattas hahaha ;);) läget annars då? kraam (v)

Lovisa

Kommentar postad den

Snygg bakgrund.

Kommentera här