Godkväll...

Har fixat och städat på rummet innan idag sen efter det gick jag ut i solen. Låg inte ute så länge eftersom jag brände mig lite igår.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, suttit lite vid datorn, kollat lite på tv. La även in lite nya låtar i mobilen innan med. Har blivit besatt av Mange Schmidts låtar men är även lite besatt av Kid Rocks nya låt All Summer Long. Och dessa två tillhör ju verkligen inte min musiksmak, så jag blir lite chockad.

Ska snart lägga mig och kolla på CSI tänkte jag. Lär ju somna som jag alltid gör när jag ska kolla på den serien. Har körlektion imorgon, prata med min körlärare om vissa saker med. Annars imorgon har jag inte mycket planerat, tar dagen som den kommer.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

alexandra

Kommentar postad den

Ja erkänn! jag tyckte det var jättedåligt att den inte fanns i t-shirt, då hade nog många velat ha den mer :D

uffee

Kommentar postad den

haha måste ju älska Mange Schmidt, de e glassiiiigt ;) peeews <3

Kommentera här