Söndag...

Vill först och främst vill jag säga grattis till Stephanie som fyller 18 idag. Detta firades ännu mer igår med förfest hemma hos henne först. Träffade Uffe och Andre, trevliga pojkar. Vid halv tolv tiden tog vi tåget in till stan för att sedan gå vidare mot Steakhouse och Crom.

Men först var det sång som gällde, så vi sjöng både för Stephanie och Jonna som båda fyller 18. Efter det gick vi in till Crom och fick en stämpel sen gick vi vidare mot Steakhouse. Där blev det några shot av sourz. Sen blev det några shot av sex on the beach. Sen fick Stephanie en väldigt fint födelsedagsdrink utav bartendern, får lägga in bilderna på den sen. Det blev mer sång och en massa kramar och pussar.

Vid halv två tiden gick vi ifrån Steakhouse och in på Crom. Dansade lite och så däruppe sen vid tjugo över två tiden följde Stephanie, Uffe och Andre mig till bussen, tack!! Hoppas att ni också kom hem bra. Var hemma vid tre tiden så jag somnade ganska snabbt men jag hade det trevligt. En kväll som den måste göras om snart.

Idag blir det lite pluggande av redovisning och beskattning. Sen får jag se vad som händer, prata lite med Tiias också eftersom vi skulle ses imorgon eller på tisdag.

Pusspuss
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Majken.

Kommentar postad den

svar: jo dom är helt underbara båda två :) åh, ja småbarn är nog något av det bättre här i världen! så sjukt mycket kul som kan komma ur dem också :) kram!

UFFEE! ;D

Kommentar postad den

haha tack själv du, sjukt kul :D:D
jo vi kom hem safe, förutom att steffi glömde sin mobil i taxin så han jävla chauffören fick ringa mig å lösa det hela..men annars gick d bra haha ;)

Steffiie

Kommentar postad den

tack själv sötnosa. hade mega roligt., vi hörs iveckan om träning. älskar dig

Kommentera här