Lördag och utgång!

Igår var det tjejmiddag hemma hos Stephanie eftersom hon blir 18 imorgon. Vi fick en jättegod fördrink när vi kom dit, vin med smak av äpple och kanel, rätta mig om jag har fel Steffie!! Men det var god, smakade äpplepaj. Vi satt och pratade lite vid matbordet sen kom maten fram, taco vilket också är jättegott. Men man blev mätt efter ett tortillabröd så jag tog lite grönsaker och kött på tallriken sen bara.

Efter maten gick vi in i vardagsrummet och satt där och pratade lite. Pratade om allt från bal och student till jag vet inte vad. Efter ett litet tag blev det efterrätt, glass med jordgubbar och cornettomix. Är inte så jätte förtjust i mjukglass men detta var faktiskt gott. Vi körde även "jag har aldrig..." leken. Ja man fick ju reda på saker om allt och alla men det var bara kul.

Sen fortsatte vi in vardagsrummet igen och började sjunga karaoke. Vi tävlade i lag vilket gjorde att det blev ännu roligare. Vi började med Svenska Hits och där blev det oavgjort. Sen tog vi 80-talet och där vann Steffies lag med 2 poäng. Jag och Steffie gick och la oss vid kvart i ett tiden eftersom vi skulle upp och träna idag klockan tio. Men det tackar vi My för nu känner man sig lite piggare.

Ikväll blir det utgång i Helsingborgs nattliv. Fira Steffie lite till men det blir bara en barrunda men även det är kul man träffar säkert någon man känner. Nu måste jag leta upp en tröja som jag kan ha mitt breda skärp till, lär ju få panik om jag inte hittar någon.

Pusspuss!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ida

Kommentar postad den

tack så hemskt mycket:)

Majken.

Kommentar postad den

ååh, jordgubbar och glass är något som alltid går ner :) dagen varit bra? kram :)

Kommentera här