Jag vet att jag lovade er en uppdatering innan men..

Jag har faktiskt inte haft tid. Jag har fixat med maten, bakat bröd, varit med mamma och handlat mat, postat smycken och sen myst i soffan därnere ett tag. Sen har jag även fixat med Johannas bloggdesign som jag blev väldigt nöjd med. Börjar komma igång med designskapandet igen, försökte göra en igår som jag hade tänkt lotta ut men det gick inte. Allt blev fel, inget blev snyggt. Blev så himla sur så jag stängde av datorn utan att spara något...

Ska snart lägga mig, ska skriva klart detta inlägget bara sen blir det sängen för min del. Huvudvärk har jag och varför vet jag inte. Haft det så i två dagar nu. Sockerbrist kanske? Skoj är det iaf inte man blir helt seg om dagarna när man har huvudvärk. Får väl ta en fika imorgon på stan tillsammans med Sandra så jag får en liten sockerkick iaf...

Ska fixa naglarna imorgon eller ja det blir ju faktiskt idag. Ska bli skönt att få dom fixade om det är lönt vet jag inte. Nyårsafton är helt fel nu och ja jag vet inte vad jag ska göra.. Kommer bli stressigt och jag hatar att stressa. Nej jag måste fundera på det.. Jag vill ju så himla mycket, spendera min dag och kväll tillsammans med honom!! Det suger verkligen att man ska jobba på nyårsafton...

Nej nu har detta inlägget blivit både negativt och positivt... Nu orkar jag inte mer. Jag skriver innan jag åker iväg till min nagelfixare. Uppdatering med naglarna får ni när jag kommer hem. Ska hinna med lite shopping med tänkte jag.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Melinda

Kommentar postad den

Men får du inte mer ob om du jobbar nyårsafton? Är väl ändå lite bra på så sätt? :)Gott nytt år!

Melina

Kommentar postad den

skulle också behöva fixa mina naglar!

Sofie

Kommentar postad den

tack så mkt :)

Celia vilhelmsson ronáld

Kommentar postad den

Äsch, det gör inget :)<3

Emma Gynning

Kommentar postad den

Det blev shopping för mig igår. Nu ska jag börja fixa allt inför nyår. Vad ska du hitta på på nyår då?

anna

Kommentar postad den

godmorgon! allt bra idag? :)

Charlotte

Kommentar postad den

Hej vännen! Haft en fin jul? Puss

Mimmi

Kommentar postad den

svar: Tackar! Kul att du gillade den :)

" Miss Perfect "

Kommentar postad den

åh jag älskar fina naglar :) kram

sadia

Kommentar postad den

godmorgon ;)

ida

Kommentar postad den

va tråkigt :/

Mimmi

Kommentar postad den

svar: Haha, tack igen! :) Hur är det med dig?

anna

Kommentar postad den

usch jobbigt =/ jo det är bara fint med mig!

Mimmi

Kommentar postad den

svar: Usch då, kyra på dig! :) det är samma här, förkyld men jag försöker bli frisk tills imorgon :D

anna

Kommentar postad den

ska alldeles strax ge mig ut på stan :) själv då?

Nina

Kommentar postad den

fin bild :)





allt bra?

anna

Kommentar postad den

vad roligt! ha en bra dag då :)

Maggie Curie

Kommentar postad den

jag kanske är helt cp :P men jag tänker iaf sanna nilsen när jag ser din bild, å den där nere med..

Kramar

Maggie Curie

Kommentar postad den

haha yeah :P då blir jag glad



Sofie

Kommentar postad den

heh :D

Charlotte

Kommentar postad den

Min var också underbar. Lugn och skön med massa paker ;) Fick du nått skoj? Puss

Isabelle

Kommentar postad den

Japp :) Snygg blogg också btw!

MALIN

Kommentar postad den

usch det är jobbigt att inte kunna sova. och idag har jag nog fan i mig magsjuka känns det som :( Hur mår du sötis ? händer det nått skoj på nyår ? pussen

Malin

Kommentar postad den

tack så mkt vad fin johannas blogg blev :)

Zarah

Kommentar postad den

det tycker jag med!



hare bra :)

Emelie - EmeliesPlace

Kommentar postad den

så fin design du har gjort :)

julia

Kommentar postad den

fin design du gjorde åt johanna! :)

Kommentera här