Dålig uppdatering...

Lovade ju er att skriva och visa bilder på naglarna när jag kom hem igår. Men det hann jag faktiskt inte med. Åkte hemifrån halv tre och var hemma vid kvart i sju igen. Gick lite på stan med Sandra efter att jag hade fixat mina naglar. Köpte clips till mitt hår så nu en dag ska jag sy fast mitt löshår på dom..

När jag kom hem åt jag lite sen smsade Steffie mig och frågade om jag ville komma hem till henne och kolla film och så. Självklart ville jag det, längesen jag träffade henne ju. Hon hämtade mig vid halv åtta ungefär. Körde hem till henne direkt. Åt lite taco och sen satte vi oss i soffan för att kolla på både Mamma Mia och Twilight. BRA FILMER? Jo tack att dom var. Måste fixa hem båda två så jag kan se dom om och om igen...
Sov hos henne inatt då jag började jobba klockan 13-17 idag.

Ska faktiskt bara ta det lugnt idag. Kommer inte hinna ner till Linus. Så ska ta en helg tillsammans med honom snart, saknar honom jättemycket. Den mannen är så himla bra och jag gillar honom jättemycket. Kan faktiskt vara rätt skönt att vara hemma ikväll, inte varit hemma på några år när det har varit nyårsafton faktiskt.

Jag önskar er alla ett gott nytt år. Inatt blir bloggen 1 år och det får vi fira med ett inlägg imorgonbitti för datorn lägger jag ifrån mig nu ikväll och tar en myskväll tillsammans med familjen!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Emmeli

Kommentar postad den

Gott nytt år på dig:)



Ser att du använder dig av bloglovin, ska vi lägga till varandra?:)

Maggie Curie

Kommentar postad den

Hemskt att man kan jobba idag :s



Jorå med mig är det också bra. Gott nytt år på dig med =)

Emmeli

Kommentar postad den

jamen vad kul:) Jag lägger till dig nu:D

Maggie Curie

Kommentar postad den

well, du är inte ensam om och inte fira med kärleken.

Men jag hoppas du får en bra kväll iaf =)

Marielle

Kommentar postad den

Vad roligt att du vill vara med och tävla :-) Såg att du använt samma namn som de faktiskt kallas på King.com! Kram

vendela

Kommentar postad den

gott nytt år! (: :*

thisney

Kommentar postad den

Tack, gott nytt år :)

theres

Kommentar postad den

gott nytt år! :) ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

Aziza

Kommentar postad den

saaanma´mma ;DF, ursäkta, liute påvekafd xD

Guldregn

Kommentar postad den

Gott Nytt år!

Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! ALLA får vara med!

jennifer

Kommentar postad den

ville bara önska ett gott 2009!

erika

Kommentar postad den

Gott nytt år! :)

Manela

Kommentar postad den

desamma<3

ROXY

Kommentar postad den

gott nytt år :)

sadia

Kommentar postad den

godmorgon ;)

Becca

Kommentar postad den

Båda filmerna är sjukt bra!!!

Sara

Kommentar postad den

tack :D

Elli

Kommentar postad den

God fortsättning på det nya året tjejen

Manela

Kommentar postad den

Ja det hade jag :D du då?? <3

Emelie - EmeliesPlace

Kommentar postad den

Mamma mia är så bra :)

Kommentera här