En söndag...

Kan dagen bli mer segare? Har inte gjort så mycket idag så är kanske därför jag tycker att den är seg. Låg ute och solade lite innan men nu orkade jag inte det mer. Sitter här just nu och bloggar om ja.. inget känns det som. Kollar runder lite på internet med, skriver ner lite olika recept i en bok som jag samlar på. Kan vara bra att ha ibland.

Har inga planer inför ikväll, funderar på att se både Step Up och Step Up 2: The Streets. Såg filmerna hemma hos Steffie när jag var med henne men hann inte se klart slutet på den andra filmen så får väl bli att jag kanske gör det ikväll. Men hatar egentligen att kolla film själv. Tycker att det är supertråkigt att kolla film själv, men jag ska nog klara av det.

Kollade på Pearl Harbor igår eftersom den visades på tv4. Självklart somnade jag i slutet av filmen. Men man har ju redan kollat på den filmen x antal gånger så man kan slutet men jag ville se det ändå. Blir kanske den filmen ikväll istället, får se vilka jag väljer.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

K

Kommentar postad den

Du var typ sur innan dess med, skit kort av dig :(

Blev helt paff ju :S

DOLLYOFSWEDEN

Kommentar postad den

åh tack för film tipset :) men tro jag fick ner 2an av den :( hihi men kollar på den än då,. pösss

B L O N D I N A

Kommentar postad den

sv: ååh tack :) kram

Kommentera här