You leave me breathless!

Jag har verkligen inte haft tid eller ork till att skriva nu under helgen. Jobbade både i lördags och i söndags. Sen har jag arbetat med mitt muntliga nationella som jag hade idag.

Det muntliga gick jättebra idag. Höll mig inom 5 minutersgränsen och jag blev nöjd. Var faktiskt inte nervös som jag brukar vara, har väl lärt mig att bygga upp den rädslan av att prata inför folk. Sitter ju i kassan på jobb så där kan man inte vara nervös.

Nu har jag och mest My fixat klart med vår årsredovisning som våra projektlärare ska ha imorgon. Som tur är hinner vi få respons innan den ska vara inne i Malmö. Jag är faktiskt väldigt nöjd med den, My har gjort en supersnygg design på den. Nu är den bara en massa småsaker som vi får fixa imorgon innan den ska in.

Imorgon är det också sista skoldagen innan en 5 dagars ledighet infaller, kommer kännas skönt med lite ledigt. Då hinner man göra klart alla arbeten som ska in, har både en redovisning om barnsjukdomar och en landrapport som ska in på måndag och på tisdagen har vi projekt: Kina som ska in. Sen är det nationella i matte C på fredag och hur det kommer gå är ju en annan sak. Men blev lite förvånad men även besviken på mig själv över resultatet på matteprovet vi hade för någon vecka sen...

Imorgon är det de allra sista export och import provet, har pluggat som bara den till det och det känns som om jag kan allt. Får hoppas på höga betyg. Efter provet ska jag och My ner i stan, tror nog att Sandra också följer med. Ska kolla på ny vårjacka och har redan spanat in en på H&M.

Nej nu ska jag faktiskt sätta mig i sängen med iPoden i öronen och plugga vidare på mitt prov. På torsdag är det Cardinal med Steffie som gäller!!

Pusspuss
/ Sofia Werlin

Kommentarer

steffii

Kommentar postad den

I LÖÖÖVE YOOU Babe

Kommentera här