Äntligen fredag och helg!!

Äntligen helg igen och en chans att vila upp sig från skolan. Men har ändå en massa att göra i helgen och nu ska jag jobba 2 timmar både lördag och söndag men det är på kvällen så hinner ändå göra mina läxor.

På måndag har jag mitt muntliga nationella i svenska så måste börja skriva mitt föredrag sen på tisdag har jag prov i export och import. Sen är vi lediga onsdag-fredag, så underbart skönt ska det bli.

På torsdagen är det Le Cardinalfest så ska antagligen dit. Har inte pratat med Steffie om det än, ska antagligen gå med henne, får ringa henne i helgen eller så vet inte riktigt när hon ska jobba osv.

Ikväll ska jag nog(?) bara ta det lugnt. Är bjuden på fest hemma hos Sebastian men jag har sjukt trött sen så är jag inte på lika stort festhumör som jag var på innan i skolan. Men det fixar sig alltid, kommer nog fram till något bra. Annars blir det väl att kolla på Talang 2008. Vad ska ni själva göra ikväll? Ni kanske ger mig lite tips!!

Pusspuss
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Majken

Kommentar postad den

tack så jättemycket :) men jag hade mycket hellre haft platt hår än ett som ser ut som om det har blivit stylat av en elvisp.
Det där med melonen tycker jag definitivt att du skall testa, urgott!

kram

Kommentera här